Najczęściej zadawane pytania Netia

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na infoliniach Netii.

Jak złożyć rezygnację, wypowiedzenie, reklamację, cesję ?

Jak uruchomić przekazywanie połączeń, e-Fakturę, FaxSerwer, polecenie zapłaty czy GigaNagrywarkę ?

Jaki jest adres kontaktowy Netii ? Gdzie odesłać modem ?

Jak skonfigurować połączenie z Internetem ?

I wiele innych 🙂

Odpowiedzi są zapisane w formie plików PDF. Format obsługiwany na większości komputerów.


Zwrot nadpłaty

Wniosek o zwrot/Przeksięgowanie nadpłaty


Otwieranie i drukowanie dokumentów z Netia Online


Polecenie zapłaty

Formularz zgody na obciążenie rachunku

Formularz cofniecia zgodny na obciażenie rachunku

Czym jest Polecenie zapłaty?

Polecenie zapłaty to prosta, bezpieczna a przede wszystkim szybka forma regulowania należności. Wybierając taką formę opłacania faktur, nie musisz pamiętać o terminie płatności ani ręcznie zlecać przelewów. Przelew wykona automatycznie Twój bank, zawsze z uwzględnieniem terminu płatności


Telewizja Osobista – oferta pakietów


Telewizja Osobista – wybór pakietów


Rozwiązanie problemu z Flash Playerem


Obsługa Poczty Głosowej Miedź Netii


Przekierowanie połączeń przychodzących


dezaktywacja e-FAKTURY


Kontakt z Netią


Jak korzystać z Netia Fona?


Obsługa Poczty Głosowej – LLU/WiMAX


Obsługa Poczty Głosowej – Miedź Netii


Cesja usług

Formularz cesji

Czym jest cesja?

Cesja jest to przepisanie uprawnień na nowego właściciela. Osoba lub podmiot będący nowym właścicielem przejmuje wszystkie usługi, umowy oraz prawa i obowiązki poprzedniego właściciela.


Rezygnacja z usług Netii, wypowiedzenie umowy Netia


Aktywacja usługi Bezpieczny Internet


Logowanie do serwisu Netia Online

Netia Online, to wygodny i bezpłatny dostęp do Twojego konta abonenckiego. Po zalogowaniu się na swoje konto w Netia Online możesz swobodnie:

  • sprawdzić z jakich usług korzystasz oraz uzyskać dodatkowe informacje na ich temat takie jak  np. login i hasło do Internetu, stan pakietu danych dla usług telefonii komórkowej, wykonywane  połączenia  
  • na bieżąco kontrolować wysokość swoich faktur oraz sprawdzać, które z nich już opłaciłeś, a  które oczekują na opłacenie  
  • bezpłatnie przeglądać i drukować wykazy szczegółowe połączeń 
  • robić zakupy w E-sklepie, wygodnie płacąc za nie wraz z fakturą za swoje usługi 
  • zamawiać usługi dodatkowe

 


Odinstalowanie usługi Bezpieczny Internet


Aktywacja usługi FaxSerwer


Test prędkości łącza


Aktywacja e-faktury


Zmiana numeru PIN


Zwrot urządzenia do magazynu

Jak zwrócić urządzenie Netii?/ Zwrot modemu Netii

Urządzenie możesz zwrócić wyłącznie odsyłając je do magazynu Netii. Powinieneś zrobić to w ciągu 14 dni od daty zakończenia świadczenia usług. Salony sprzedaży nie przyjmują zwrotów urządzeń. Zgodnie z zawartą umową koszt zwrotu dzierżawionego urządzenia ponosi Klient.


Odsłuch rozmowy z Konsultantem


Podłączenie i konfiguracja routera Netia Spot


Stan rachunku


Konfiguracja połączenia LLU


Konfiguracja połączenia CU


Konfiguracja połączenia BSA


Netia Player – Instrukcja użytkownika


Konfiguracja DNS w systemie Windows XP


Konfiguracja DNS w systemie Windows Vista


Konfiguracja DNS w systemie Windows 7


Konfiguracja DNS w systemie Windows 8


Konfiguracja Netia Spota dla technologii WiMAX


Zmiana danych Abonenta


Utrata pakietów (PING)


Przypomnienie o płatnościach


Konfiguracja PPPoE VISTA


Konfiguracja PPPoE Windows 7


Konfiguracja PPPoE Windows 8


Formatowanie dysku poprzez Netia Player


Podstawowa Diagnostyka na Netia Player


Konfiguracja routerów Asmax


Konfiguracja routerów Pirelli


Konfiguracja routerów Zyxel


Bezpieczny Internet – Aktywacja


HBOGO Kontrola Rodzicielska – Aktywacja


HBOGO Kontrola Rodzicielska – Deaktywacja


GigaNagrywarka


Dezaktywacja GigaNagrywarki


Pakiety Dialog Media


Zasady składania reklamacji


Naruszenie Danych Osobowych – poradnik